Handelsbetingelser for aftenskolerne.dk, cvr.-nr. 22023586

Betingelserne er gældende for alle tilmeldinger til hold på følgende aftenskoler:
DOF Kolding
DOF Sønderborg
DOF Viborg
Kulturmix (herunder TegneskoleKBH og Keramikskolen)
DOF Frederikshavn Aftenskole
DOF Herning Aftenskole
Vejen Aftenskole
DOF Lillebælt Oplysnings Forbund
DOF Billund Aftenskole
3K Aarhus
DOF Randers

Der kan betales med Dankort, MasterCard, Visa eller MobilePay, eller du kan vælge at få tilsendt et indbetalingskort. aftenskolerne.dk modtager betaling på vegne af den enkelte aftenskole, som er ansvarlig for levering af undervisningen.

Ved betaling med indbetalingskort vil betalingsfristen være 8 dage fra tilmelding, dog senest dagen før kursusstart.

Uanset betalingsform skal det fulde kursusgebyr være betalt inden holdstart, og senest på den dato, der er angivet på et eventuelt indbetalingskort. Ved manglende overholdelse af betalingsfristen fremsendes påmindelse (rykker), og vi forbeholder os ret til uden yderligere varsel at tilbyde pladsen til en anden deltager.

Manglende betaling af et fremsendt indbetalingskort anses ikke for gyldig annullering af en tilmelding, og vi forbeholder os ret til i givet tilfælde at inddrive beløbet.

Såfremt du fortryder dit køb af kursus, kan afmelding ske indtil 14 dage efter din tilmelding, dog senest indtil 14 dage før kursusstart. Ved tilmelding senere end 14 dage før kursusstart er der således ikke nogen fortrydelsesret.

Ved anmodning om afmelding, som vi modtager mere end 14 dage efter tilmelding eller mindre end 14 dage før kursusstart vil vi så vidt muligt være imødekommende, hvis der er deltagere p´å venteliste til holdet eller hvis du selv finder en anden, der ønsker at overtage din plads.

Såfremt et kursus aflyses fra vores side, vil dit kursusgebyr blive tilbagebetalt, dog med forbehold for force majeure.

Særligt for Keramikskolen gælder:

Betaling for materialer

Materialer til dag- og aftenkurser samt sommer- og vinterskole betales af deltagerne. Hver deltager betaler 500 kr. til underviseren på første mødegang. Eventuelt merforbrug afregnes på sidste mødegang. Bliver materialeforbruget under 500 kr. refunderes beløbet ikke. For øvrige kurser vil det fremgå af kursusbeskrivelsen om materialer er inkluderet i prisen eller afregnes særskilt.